woensdag 22 oktober 2014

Van voeten en bomen enzo

Dat was een flinke woei die nog niet eens uitgewoeid is op dit moment, maar vergeleken met de novemberstorm vorig jaar was dit peanuts, en ik was geen moment bang voor sneuvelende bomen ofzo.
Straks durf ik echt wel even de stad in om een halogeenlampje te zoeken voor mijn leeslamp en de bioboodschapjes op te halen.
Ik ben in afwachting van mijn voetreflexvriendin die ik al maanden niet zag of sprak. Het is een druk mens met veel familie en kinderen en kleinkinderen, dus ze heeft haar handen meestal behoorlijk vol. Geen wonder dat Den Helder ( ze woont vlakbij Alkmaar)niet altijd in haar plannen voor  komt.
Morgen wordt het oud papier opgehaald dus, de stille momenten van vandaag staan in het teken van het vullen van nog een tas papieren archief ( nee geen persoonlijke papers, maar bewaarde zooi). 
Ik glans van tevredenheid  want niet alleen ben ik lekker bezig, ik voel me ook heel goed en val zachtjes een beetje af als extraatje. De buik is geheel gekalmeerd en gedraagt zich voorbeeldig en ik heb wat energie voorhanden.
Dat zijn toch allemaal bonuspunten!


3 opmerkingen:

  1. Klinkt fijn allemaal, vooral die gekalmeerde buik. Geniet vd voetreflex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt lekker die voetreflex. Ik heb ooit ook zo'n voetmassage gehad en ik verbaasde me er over hoe de therapeute precies kon benoemen welke organen bij mij goed werkten en waar het stagneerde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al jaren ga ik om de 2 maanden naar voetreflextherapeute en geniet er enorm van. Ze voelt ook altijd waar ze met haar handen moet beginnen, altijd andere grepen en soort massage.
      Ze heeft vooral mijn eetgedrag in het begin behoorlijk in balans gebracht. Het is ook zo fijn de echte aandacht.gen

      Ik woon inmiddels 100 km verder maar blijf bij haar, bovendien woon t dochter er wel in de buurt en gaan we lekker lunchen, altijd fijne dag voor mezelf.

      Verwijderen