dinsdag 14 oktober 2014

Uitgeteld

Vanmorgen kwam een invalhulp, omdat vaste dame M. een vakantietje ivm met de herfstvakantie had genomen. Geen probleem, dacht ik, want voor vbervanging was gezorgd.
Alleen was dit een forse tante met ADHD en ongeremde praatziekte. O ja, ze werkte best goed en degelijk, maar haar mond stond niet stil en werkte gelijk op met haar handen. Na een half uurtje was ik al bekaf. Heb haar, toen de boel een beetje aan kant was, weggestuurd, met de boodschap dat ze te hard ging en nu alles klaar was.
Het is nu twee uur later en ik ben nog niet bijgekomen.
Nou ja, een ramp is het niet, gezien de nattigheid buiten, dus met lektuur op de bank in stilte afkicken van deze prikkelvloed.
Lief mens hoor, maar liever niet dus....

7 opmerkingen:

  1. nattigheid, hier is het gelukkig al de hele dag droog. Ik heb zelfs vanmorgen nog de zon gezien. Maar goed dat je vaste hulp maar 1 week met vakantie is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie het helemaal voor me! Dan het huis maar niet helemaal aan kant, goeie actie van je en volgende week weer extra blij met de vaste kracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, grappig stukje. Maar kan me voorstellen dat het voor jou minder grappig was.
    Zelf ben ik ook vaak behoorlijk kwebbelig, richting ADHD...wordt er echt letterlijk zelf vaak doodmoe van.(ook niet fijn trouwens)
    Dus laat staan een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vriendin,die ooit met hersenletsel thuis was,had speciaal een stille thuishulp gevraagd. Misschien kan dat bij jullie ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou daar ook doodmoe van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan even lekker bijkomen op de bank ,zo vermoeiend die aardige maar veel te drukke mensen !1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :D ik moest wel even lachen hoor...maar ik snap je helemaal!!!!!!!
    Ben je inmiddels alweer een beetje bijgekomen?

    BeantwoordenVerwijderen