vrijdag 31 oktober 2014

Het begint weer!

Dit weekend is het weer Heya Sven! Het schaatsseizoen gaat echt beginnen! Ben heel benieuwd hoe het de mannen en vrouwen vergaat sinds er allemaal nieuwe ploegen zijn en velen overstapten. Yeah, tijd voor erwtensoepjes enzo!
Verder kwamen mijn  foulard en jas aan, foulard prachtig wat ik verwachtte, maar de jas, al ziet hij er mooi uit, is van een krap vallend model en zit niet lekker. Kan hem wel omruilen voor een grotere maat, maar of dat echt de ruimte geeft die ik in een jas wil (er moet een dikke trui of vest onder kunnen), is maar de vraag, dus ik stuur hem terug. Makkelijk geregeld bij de W. kamp, ze komen hem vanmiddag halen.
En ja mijn nieuwe mindset om te gaan opruimen helpt, lijkt het. De eerste dag verzamelde ik al meer dan 20 boeken en dat met een bosje andere, al eerder opgeruimde dingen (tassen, nicknacks) gaat vanmorgen meteen naar een kringloopwinkel, die ook nog goede doelen steunt. Weg is weg.
Ben benieuwd wat vandaag + het weekend aan oogst geeft.
En hoera ik val weer af, weer een pond Vlasje minder!
Every day is the first day of the rest of your life!

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed Vlasje... je inspireert me! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed passende winterjas is wel belangrijk. Heel verstandig dat je 'm terugstuurt als je nu al twijfelt.
    Ga je trouwens deze winter nog weer een retraite houden in eigen huis?

    BeantwoordenVerwijderen