vrijdag 3 oktober 2014

Heppie

Ai em uh heppie wan.
Last van veel geluks- en tevredenheidsgevoelens. Het blijft, over het algemeen mooi weer, de herfst is prachtig, de pc werkt als een tierelier, met de meeste mensen die ik ken gaat het best goed en de katten spinnen als buitenboordmotoren.
Innerlijke rust en binnenpretjes, wat kan het leven perfect zijn als je het toelaat en en er zit niet teveel dwars.
Keek naar Over mijn lijk en kan me zo inleven in de levenshouding van de meeste mensen, Nu is Nu en de rest is minder belangrijk.
Misschien heb ik makkelijk praten zonder partner, kinderen en andere directe familie, maar het leven is schoon en oneindig, zolang je in het moment kan leven. Op dit moment lukt mij dat wonderbaarlijk goed.
Een, al dan niet grimmige, toekomst is er nog niet, het verleden draag je mee maar je kiest wat je dient en warm maakt, om zich te manifesteren. Je bent over veel dingen de baas en de zaken waarover je niks te vertellen hebt kun je maar beter aanvaarden, dan er tegen te vechten. Die energie kun je beter gebruiken om te genieten en te bestaan nu.
Enfin mijn velletje zit heerlijk vandaag en dat is een zeer prettig gegeven. 

2 opmerkingen:

  1. Dat aanvaarden van wat je toch niet kan veranderen is een opluchting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel wijze inzichten... ik mag ze graag lezen.

    BeantwoordenVerwijderen