woensdag 1 oktober 2014

Geld uitgeven en spullen wegdoen

Vanmorgen een hoop geld uitgegeven. Niet alleen de bioboodschapjes werden gehaald, maar ook wat spullen bij De Tuinen. En ik haalde een pakje op met bestelde boeken (voeding). Perfect weer, heerlijk rustig rondgereden, diverse bekenden gesproken en nu net een bakje Yoghurt + achter de kiezen en een verse pot thee en de krant lonken.
Blije mutsen dag dus weer.
Vandaag begint ook de eerste dag van Dŕ Uitdaging, met een opruimronde elke dag. Dat een maand lang moet wel flink resultaten geven en misschien inspiratie om dit een poosje vol te houden.
Vandaag ruim ik de voorraadkast op. Verlopen producten weg, en dingen die ik niet meer gebruik voor de weggeef.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Vlasje! Altijd leuk iets van jou te lezen....wat ben je toch een heerlijk positief mens!
    Ik ben beschaamd soms....ik heb helemaal geen gezondheidsproblemen en toch sta
    ik helemaal niet zo positief in het leven....ik kan nog veel van jou leren!
    Heb vandaag ook de eerste mail van D'eruitdaging gekregen.....
    Altijd goed om wat tips te krijgen voor een nieuwe opruimronde....
    Heel veel liefs en bedankt dat ik mag meedelen in jouw positivisme!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haal je zelf niet zo naar beneden, joh. Je bent heel goed bezig, bent super sociaal en ik zie niet in wat er aan zou mankeren. En mopperen doen we allemaal wel, en is een teken dat je misschien eens goed moet kijken waar je ontevredenheid vandaan komt. Leermomenten! Lekker doorgaan met je leven en maak het zonnig ook op niet zulke blije dagen, die horen er gewoon bij en als je dat aanvaarden kunt, zijn ze een stuk minder donker.

      Verwijderen
  2. FOD-MAP-arm dieet basisboek:;het m7croben dieet en broodbuik 30 min kookboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was vandaag toevallig ook bij de tuinen. Ik ben er zo een die meteen een berg inslaat als er veel korting zit op spullen die ik toch wel gebruik. Een behoorlijke aanhaal, die niet direct werd gewaardeerd in de stille winkel.Het leek wel of de korting die ik kreeg van het salaris van de verkoopster werd ingehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier zijn ze gelukkig vrijwel altijd vriendelijk en wijzen je vaak op de akties als je dat zelf nog niet door had. Deze aktie is inderdaad aantrekkelijk!

      Verwijderen