maandag 13 oktober 2014

Duizend dingen dagje

Gisteren was het grote feest van vriend G. Het was er al snel gevuld met voornamelijk familie, drommen, en een gekakel, enorm. Ik smeerde hem dus al snel weer, wat G. prima begreep.
Verder een heerlijk rustig weekend gehad.
Van D'r  Uitdaging kreeg ik voornamelijk opdrachten die ik al eerder dit jaar deed, maar voor vandaag staat administratie op hun programma en het mijne, daar valt bijna altijd wat aan op te ruimen/fijn te slijpen. Aangezien het plenst is dat ook niet zo'n slecht plan. En ik kan daarna ook nog wat andere papieren opruimen, nl knipsels die ik bewaar en nooit meer inkijk. Dan haal ik punten bij het leven!
Lekker altijd, ruimte maken.

2 opmerkingen:

  1. Maar je deed even mee aan het feest. Ruim ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat leuk dat jij ook van Katzenjammer houdt! Ik ben al drie keer naar een concert geweest, ik vind ze echt fantastisch! Ken je deze al?

    https://www.youtube.com/watch?v=nyge-ThKPrs

    BeantwoordenVerwijderen