dinsdag 16 september 2014

Werkzaam

Vanmorgen alle snoertjes voor pc/laptop/tablet en toebehoren uitgesorteerd en netjes opgeborgen, idem met alle cd's van het systeem en back ups. De nieuwe Leonard Cohen er bij beluisterend. Die zal nog wel vaker langskomen de eerstkomende dagen. Weer prachtig, doorleefd en heel mooie teksten, maar de man kan niet eens slechte dingen maken.
Heerlijk, dat opruimen, het geeft zoveel ruimte en overzicht!!
De wandelbuum heeft aangeboden om met de tuin te helpen, dus die verwacht ik een dezer dagen. Hij weet weinig van flora enzo, dus zal eerst geinstrueerd moeten worden om niet heel radicaal schop en schoffel overal in te zetten.
Leuke leerprocessen voor beiden.
O ja, het is Prinsjesdag, niets van gezien en dat hou ik zo ook , het is weinig goeds wat mij betreft en ik ben al zo gedesillusioneerd dat ik af en toe de kop in het zand steek omdat ik mijn eigen bubble niet wil verstoren. Laat mij maar.

4 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het je goed recht is om je te concentreren op dat stukje wereld waar je zelf ook nog eens wat verbetering in kunt brengen. Je tuin, je naasten, je vrienden, je buurt. Wereldwijd is er zoveel ellende (de ellende in ons Nederlandje valt dan eigenlijk nog best mee...), daar sta je als enkeling machteloos tegen. Klein beginnen, en genieten van alle goede dingen die je kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je wandel/tuinbuum.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wandel-tuin én pc-hulp-buum, toch? Heerlijk soms even in een bubble leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn,dat je hulp voor de tuin krijgt. Dat is zwaar werk

    BeantwoordenVerwijderen