zondag 14 september 2014

Sunday

Lekker uitgeslapen, radio 1 aan, beetje rommelen, administratie, Odin bestellen, opruimen en ondertussen thee, katje, beetje lezen. Wat een heerlijke routine.
Vrijdag ontmoette ik mijn blogvriendin en hoewel we elkaar voor het eerst "live "
zagen, was het meteen heel eigen en vertrouwd. We zaten op het terras van Lands End, een horecagelegenheid aan de dijk vlak bij de Texelse boot en de grap is, dat je dan gewoon bovenop de dijk in het gras aan je tafeltje over het Marsdiep uitkijkt. Bootje, de veerboten, meeuwen, fietsers en wandelaars en in de verte Texel en de Razende Bol. Het waren twee heerlijke uurtjes, hoewel het omvloog en schreeuwde om meer en meer.
Gisteren gemarkt en ja hoor de blauwebessenboer stond er weer , bij AH wat aanvullende zaakjes gehaald en thuis met twee weekendkranten lekker geluierd. Ondertussen een heerlijk vers kippensoepje gebrouwd en genoten van rust .
Hoorde van de week hoe het mijn protegee vergaat en dat klinkt goed, dat is ook een fijn bericht.
Kortom ik voel me blij en tevreden. Een prima uitgangspunt voor een nieuwe week.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n ontmoeting! En geniet van de rest van het weekend en de week, maar met zo'n start moet dat wel goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hé, zulke dagen. Ik noem dat altijd 'lekker keutelen.'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh fijn allemaal zeg! En dan deze week nog zulk super-weer erbij... Fijne week!!

    BeantwoordenVerwijderen