donderdag 25 september 2014

Krant 3

Dit is Uw columniste vergezeld van een andere deelnemer aan het fotoproject op de dijk bij het Balgzand/Kuitje. Een foto van een krantenfoto, maar ik ben het echt. De meneer houdt het rode fotoalbum met de oude Balgzandfotoś vast. Op de achtergrond het groene schor en daarachter de uitgestrekte wadplaten.
Vandaag ben ik alweer aardig fit. Na deze tocht ben ik sneller gerecupereerd dan ik had verwacht. Maar heb dan ook nauwelijks hoeven lopen en ik gaf me echt over aan het gebeuren van de dag.  Gisteren nog wat energiearm maar vandaag voel ik me alweer behoorlijk ok.
Wat waren er veel mensen op mijn blog die reageerden. Erst om me een fijne dag toe te wensen, en later ook met reakties op het verslag van de dag zelf. Het werd me duidelijk gegund en dat is ook een tof idee.
Nu is het wachten op de rest van de foto's. Ondertussen heb ik een geestelijke boost gehad van jewelste.



8 opmerkingen:

  1. Leuk om zo na te genieten!! Fijn om terug te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is wat ik verwachtte, kleurige kleding;-]].
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke herinneringen gemaakt. En nog in de krant ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke foto maar wat zit er nou toch in de mand voorop? Het lijkt wel een kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gestreepte tas met ronde witte handgrepen. En de kleur van mijn omderbroek was zwart...........:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ha, kijk daar krijg ik nou een geestelijke boost van

      Verwijderen
  6. Ik had een paar dagen geen blogs meer gelezen dus loop een beetje achter, maar want een ontzettend gaaf idee om jongeren en 'ouderen' op deze manier met elkaar in contact te brengen. Enne... leuk om een keer te zien wie Vlasje is, je ziet er inderdaad niet uit als een 'oudere'. :-)

    BeantwoordenVerwijderen