maandag 22 september 2014

In verwachting

Kachel aan, sweater aan en binnenklusjes op mijn lijstje.
Heeft ook zo zijn charme, vind ik.  Niet te veel  doen vandaag want zal morgen een frisse accu nodig hebben. De scoot opgeladen en ik ook......
De weersverwachting voor morgen lijkt beter dan vandaag, dus dat is wel mooi.
Pak al een tasje met spullen voor morgen. Wat fruit en drinken, voor het geval dat en indien er te weinig glutenvrije keus is bij de lunch. Extra trui en sokken, fotoalbum van mijn vroegere Balgzandbezoek mee en wat lektuur en natuurlijk mijn fototoestel en een verrekijker.
Tja als je weinig op stap gaat is zoiets een heel avontuur.
Maar ik ben echt in blijde verwachting.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo fijn voor je.... ik wens je een bijzonder mooie en fijne dag toe!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voorpret is minstens zo leuk als het echte avontuur. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet ervan morgen! Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens je een heerlijke dag morgen! (en overmorgen ook hoor...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt in elk geval prachtig weer! Hoop dat je geniet!

    BeantwoordenVerwijderen