donderdag 21 augustus 2014

Yes!!

Na 14 dagen, eerst in de revisie wegens asfaltklapper en toen regen  en wind, weer op de scoot voor een flinke tocht. Wat heerlijk weer op de dijk door de duinen en via stukje kanoroute en bos en weer duin naar huis. Prachtige paarse plakkaten hei, konijnen, dik van de goede zomer, nog veel bramen, al zijn ze wat minder zoet, vlierbessen beginnen te rijpen, hier en daar paddenstoelen, nog niet veel, maar kleine en reuze bovisten gezien en best al wat vroege soorten. Toch niets gescoord (hoopte op jonge parasolzwammen of inktzwammen), dus maar doosje brave biochampies gehaald en wat pompoenen en tomaat (die van mij zijn nog knalgroen), en innig tevreden thuis aan de thee en nasudderen van de oneindigheid en totale eenheid die ik in de natuur ervaar. Daar hoef ik niets meer is alles compleet en goed. Mens, mens wat een ontzettend geluk.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk er weer op uit! Fijn dat he zo goed met je gaat! En inderdaad genieten van de natuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor je! Je zou er soezerig van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een schitterende dag! Ik krijg ook meteen weer zin in wildplukken. En in de herfst, al hoop ik wel dat we eerst nog een maand of twee een Indian Summer krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen