maandag 25 augustus 2014

toch lichter

Sinds ik viel in de duinen, was mijn linkeroksel gevoelig. Door de klap dacht ik. Maar terwijl vrijwel alle  verdere kwetsuren verdwenen bleef dat rare okselgevoel aanhouden. Dit weekend besloot ik toch de huisarts er naar te laten kijken, want het is aan die kant dat er geen okselklieren zijn weggehaald na amputatie, dus je weet maar niet. Gelukkig voelde de goede man niets verdachts en concludeerde dat ws door de dreun er van alles wat gekeneusd was en dat het wel binnen nog twee a drie weken vanzelf zou normaliseren. Fijn om te horen, want hoewel ik me gen echt grote zorgen maakte, blijft er snel een lichtje knipperen van ; het zou ook.......
Nu dus lekker de dag verder zorgenvrij  verder beleven.

5 opmerkingen:

  1. Goed dat je even naar de arts ging. Ik kan me je gevoel voorstellen. Fijn dat het niets anders is dan kneuzingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig Vlasje . Je kunt beter laten kijken met goede uitslag,dan je alarm gevoel negeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het goed is, jammer dat je het nog wel gevoelig is na de val!

    BeantwoordenVerwijderen