woensdag 20 augustus 2014

Stormachtig


De herfst dendert over Nederland, heftig en te vroeg. Hier zijn heftige buien gevallen de laatst e dagen en het ruikt naar bos en rottend blad.
Ik trek er dus niet anders op uit dan voor een noodzakelijke boodschap. Tijd genoeg om  ruzie te maken met de pc. Linux had wat haperingen die ik wist te detecteren maar niet kon aanpakken omdat het hele systeem in lage grafische modus kwam. Dit schijnt weer te liggen aan slechte samenwerking met de grafische kaart. Grrrrrrrrrrrrrr. Maar ik zal eruit komen. In zo'n geval kan ik teruggrijpen op mijn Windows laptop en natuurlijk is de tablet standby. Handig want zo heb je diverse schermen waarop je info kunt opzoeken om de storingen te verhelpen. Ik ben beslist geen deskundige, maar Ubuntu heeft zoveel forums en hulpinfo dat je meestal wel tot een oplossing kunt komen. Leermomenten meteen, dus word ik niet meer nijdig en onzeker, maar ga gewoon kijken wat er te leren valt.
Tevens vanmorgen de bio en andere boodschappen gehaald, niet droog overgekomen maar het had erger gekund.
Genoeg te lezen te rommelen en opgenomen dingen op tv/recorder te bekijken en er een fijne dag van te maken.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben lekker binnen gebleven de afgelopen dagen.....Vandaag een poging doen, voel me nog niet zo joepie :(

    BeantwoordenVerwijderen