donderdag 28 augustus 2014

Rust in de tent

Na een onrustige nacht, wegens een opstandige buik,  nu maar rustig thuis. Denk dat ik even te veel gedaan en ongeordend gegeten heb, Tijd voor een revisie dagje. Gisteren belde degene voor wie ik Buddy ben, dat het hulpprogramma waarvoor een intake liep, nu van start gaat, intern voor een paar maanden. Ben heel blij want wat is dat nodig! Voor mij betekent dat afstand en rust. Ook niet slecht. Zal natuurlijk regelmatig schrijven ter opbeuring ende vermaeck. Hoop dat dit gaat brengen waarnaar verlangd wordt.
Nu heb ik de kans om een kleine retraite in te voeren. De vorm is nog onbepaald, maar dat komt wel.
Vandaag is een mooi moment om even in mijn schulp te kruipen om dingen helder te krijgen, zowel qua buik als anderzins. Yes!

2 opmerkingen:

  1. Mooie, rustige, spirituele dagen toegewenst. Mooi dat buddy-zorg even op zijspoor staat , behandeling kan plaats vinden en jij ruimte hebt voor jezelf. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je rust.In je tuin is het ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen