zondag 10 augustus 2014

Lagere druk


Het weer is omgeslagen en ook hiervan kan ik genieten. Hoop heus wel dat er nog meer zon-dagen komen, maar afkoelen en even in huis wat rommelen is niet verkeerd als afwisseling.
Omdat ik een beetje in de kreuk ben , komt het niet zo slecht uit ook. Trouwens de grootste bulten trekken weg, de wondjes genezen rustig en het lijf voelt weer wat minder gebutst.
Gister weer een stapel lektuur ontvangen van een bijna oma en ik vermaak me prima, zoals eigenlijk altijd. Niet je richten op wat niet kan, maar op wat nu wel mogelijk en prettig is, dat geeft sneller tevredenheid en daar heb ik gelukkig plenty van.
Ben vast kinderlijk want mijn hand is snel gevuld. Wat een gelukkie!

2 opmerkingen:

  1. Geniet van je zondag, je lectuur en het koelere weer. Heerlijk even bijkomen van de warmte.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig maar, ik ben ook blij met het koelere weer. En ook beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen