maandag 18 augustus 2014

Herfsttochtjes

Dit najaarsweer doet me heftig verlangen naar tochtjes om paddenstoelen en bessen en trekkende vogels te bekijken. Maar ik ga niet rijden in de regen of boven windkracht 5. Wandelbuum meldde een reuzenbovist te hebben gevonden van wel een meter doorsnede. Mooi hoor zo'n ruimte-ei. Voor wie het voor het eerst ziet een SF-ervaring.
Nee, ik hou het maar op opruimen en lezen en Lowlandsvideo's kijken. Net heerlijk gebadderd en zit fris en fruitig achter de pc.
Ik vermaak me altijd. En heb meer trek in echte stoofpotten en soepen nu het frisser is, dus een beetje koken af en toe en lekkere luchten in huis en dan is mijn huis  mijn kasteeltje, hoor.

2 opmerkingen:

  1. Hier staat een pompoensoep te pruttelen en is de kachel op waakvlam.

    BeantwoordenVerwijderen