woensdag 27 augustus 2014

En weer flink wat km

Ja hoor, mooi weer dus na de bioboodschapjes via de dijk naar de haven en vandaar naar de Rijksweg naar het Ravelijnventrum (wat spulletjes bij de A C tion ingeslagen )en richting
 Doggersvaart. Via het  Schoterduinpark langs de spoorlijn, door het andere park en Tuindorp en de Linie weer op huis aan. Weer uren onderweg geweest en nu dus de Oost-Zuidgrens van Den
Helder afgeschuimd. Geen bruikbare paddenstoelen gezien, wel bv prachtige panteramanieten, de bramenplekken waren hartstikke geplunderd, dus ook daar geen oogst, maar  o wat een genot verder Ik krijg steeds meer Swiebertje neigingen, want voel me zo tof buiten dat ik soms spontaan in mijzelf  begin te zingen met als refrein "Alles is van mij..."Slaat misschien nergens op, maar voor mij klopt het helemaal.

2 opmerkingen: