donderdag 7 augustus 2014

Bijzondere route

Dijk duinen, SEH.
Gevallen omdat ik mijn evenwicht verloor toen ik een konijnenschedeltje wilde oprapen, net buiten het pad. Viel op mijn gezicht , asfalt veert niet mee, en zie er nu uit of ik Badr Hadi heb beledigd.
Schade valt mee; kapotte bril (goedkopie, dus niet erg), gezwollen geschaafde wang, gekneusd jukbeen, kapotte bovenlip, gespleten lip aan de binnen kant. overal schaafplekken en twee gekneusde ellebogen en daardoor tintelhanden. .
Anderhalf uur Spoedeisende hulp, waar ik zelf heen reed nadat twee vriendelijke duinmeneren me overeind hadden geholpen en het ergste bloeden hielpen stelpen. Nu thuis, met consigne rust en paracetamol.
Tja, ik voel me ook niet erg avontuurlijk, maar hoop na het weekend wel weer zover hersteld te zijn dat ik mijn zomerritten kan hervatten. Ik moet gewoon niet meer denken dat doe ik wel even.......drie stappen naast het pad zijn toch teveel.
Maar wel veel (levende) konijnen gezien en tapuiten en bruine, niet thuis te brengen vogeltjes, en zwaluwen op een draad en genoten van de geuren.
Nu even uitdeuken.....

9 opmerkingen:

  1. Valt mee, schrijft ze dan...;)
    Beterschap en lol om het uitdeuken.
    Konijntjes kijken in de duinen is hier ook altijd een succes met de kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arme ziel. Knap maar snel weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...en dat je daar dan weer een toepasselijke song bij weet te vinden, zegt wel wat over je.
    Asfalt veert niet mee maar jij bent wel enorm veerkrachtig. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gevallen vrouw :) Je schrijft grappig, maar kan me wel voorstellen dat pijn niet fijn is. Neem genoeg pijnbestrijding dus. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat valt niet mee. Gelukkig ken je vele remedies. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei....das niet zo leuk....wat blijf je toch altijd positief!
    asfalt veert niet mee en uitdeuken ;)
    Toch zal je wel pijn hebben als ik zie wat je allemaal hebt aan schade....
    Rust maar goed uit!
    heel veel liefs en spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal morgen ook nog wel een portie spierpijn bijkomen. Beterschap en sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte met uitdeuken, dat voel je wel denk ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeiii.... dat is niet leuk. Heel veel beterschap en rust goed uit.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen