dinsdag 29 juli 2014

Water en lucht

Den Helder is gister de ergste regen ontlopen, de buien waren aardig geleegd tegen de tijd dat ze hier passeerden. Maar de tuin was dankbaar, de atmosfeer verfrist en vandaag heb ik na het doorwerken van het huis met hulp M (heerlijk alles zijn gangetje weer) even de Juttersmarkt opgezocht maar omdat de toeristen daar wegens gebrek aan zon waren samengestroomd, meteen maar door naar de dijk. Heerlijk, die grijze lucht die het grauwe water ontmoet, wind om het hoofd en de geur van zeewier in mijn neus. Ik woon aan de Duin en Dijkroute en maak daar dankbaar
gebruik van!

Geheel verkwikt duik ik zo in wat lektuur.

2 opmerkingen:

  1. Hier hielden we de kelder gelukkig ook droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het was heerlijk ja. Niet te warm en niet te koud. Ik heb nog even lekker een stukje op de fiets gezeten....heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen