woensdag 30 juli 2014

Outdoor breakfast

Bijna standaard ontbijt ik met bramen op het moment. Bij droog weer, rijd ik ergens heen waar ze staan en eet mijn buikje vol (nou ja, maar een paar handjes vol gaan er wel in) en soms pluk ik nog wat voor in de koeling als er minder mooi weer te komen staat, zodat ook dan voorzien ben van vers gratis fruit.
Luxe!!!
Vanmorgen uitgeslapen, bioboodschappen gehaald en ontbeten op een lekker tochtje bij de haven. Inmiddels weet ik allerlei plekjes waar weinig mensen komen en volop bramen staan. Heerlijk die rafelrandjes van de stad.
Er staan wat werkjes in de tuin en aan de pc te wachten, dus kom maar op, woensdag!

3 opmerkingen:

  1. Verser kan niet. Hier staan ze in de tuin. Ik voel me net een vogel en pluk er steeds een paar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pluk er vaak een aantal als ik de hond uit laat. Een schaaltje per keer, lekker in de yoghurt, of gewoon zomaar. Zo luxe voelt dat! Gratis fruit en vitamines!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb expres mijn kwarkbekers bewaard dan kan ik die gebruiken als ik ga plukken. Heb nog een doosje van vorig jaar in de vriezer. Lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen