donderdag 10 juli 2014

Joechei!!

Dijk duinen, dat stond op de rol voor vandaag zodra ik de gordijnen opendeed en de zon zag.
Zo gezegd, zo gedaan en niet te kort genoten. Uren weggeweest en op de terugweg nog even gewinkeld. Het is uitverkoop, dus kan ik wat broeken erbij scoren, ik heb er veel moeten wegdoen wegens te oud en afgedragen of zit niet lekker meer.
Nu met mijn snufferd voor de tour en ik heb een heerlijke kippensoepje staan, dus veel keukenwerk hoef ik niet te plegen.
Zomer, yeah yeah yeah.
( dat ik niet treur over de nederlang van Nederland is duidelijk, zag vannacht een klein stukje, wat een rotwedstrijd, hard, op de man, en toen het strafschoppen gedoe, nee ik vond het driekeer niks)


4 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je ook zo geniet van de zomer. De wedstrijd zelf vond ik zo saai dat ik deze niet uitgekeken heb en besloot dat vanochtend ook goed was om de uitslag te horen. Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat word ik altijd vrolijk van jouw verhalen Vlasje!
    Fijn dat je zo kan genieten van de kleine dingen...
    heel veel liefs en fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen