dinsdag 1 juli 2014

Ik lag eruit

Nou ja, internet, tv en telefoon dus. De provider was ws aan het updaten, want de tv moest meteen een hele riedel updaten en ook de pc was even van slag.
Maar daar was ik weer, dus.
Vanmorgen was M er voor het laatst voor haar vakantie. 3 weken zal ik haar missen en verwacht bericht van haar werkgever omtrent vervanging, maar ze heeft het dik verdiend ! Tevens is er een nieuwe Gehandicaptenvervoorsregelaar in beeld sinds 1 juli. Grote opschoon dus.
Even de Juttersmarkt over , niets gekocht, maar was wel gezellig, toch, niet overdreven druk. De vernieuwde Beatrixstraat, waar normaal ook de zaterdagmarkt staat, is nu wel een stuk beter begaanbaar voor mijn scootje.
En er was ZON, heerlijk. 

3 opmerkingen:

  1. O, wat leuk, de Soggy Bottom Boys, mijn helden! Wat een heerlijke film, 'O Brother where art thou'. Heb hem nu al een keer of vier gezien. En pas nog meegedaan aan een ukulele-workshop getiteld: 'O Ukulele, where art thou', waar we o.a. dit liedje speelden. En natuurlijk 'Man of constant sorrow' en 'In the jailhouse now.' Puur genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe was het om er uit te liggen? Ik merk dan altijd hoeveel ik eigenlijk wel niet met internet doe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onthand, maar geen afkick . Gebruik internet vaak, maar selectief. Maar het idee dat je niet ff wat kunt opzoeken of een beetje kunt zappen is raar.

      Verwijderen