woensdag 9 juli 2014

Helderse kermis

Het is, wat we hier zo noemen, echt helders kermisweer, wat betekent; bar en boos. Nou is dat gezegde wat overdreven want heb al vele bloedmooie of hete zomerkermissen meegemaakt, maar ook inderdaad totaal verregende edities, waarbij soms tot verlenging van de kermis werd overgegaan om de kermislieden nog een kans te geven omzet te draaien.
Nu hadden ze deze keer ook wel ernstig concerrentie van het WK voetbal, maar ik hoop niet dat er verlengd gaat worden (de kermis).
De katten verkiezen binnen boven buiten, ik ook en ik zit zelfs een droge kans af te wachten om mijn  ODINspullen op te halen.
Verder vermaak ik me altijd wel, al had een lekker ritje in de duinen ook wel goed in de planning gestaan. Ach wie weet wat de rest van de zomer nog gaat brengen.

1 opmerking: