vrijdag 4 juli 2014

Zomerse dag

Heerlijk weer, stevig briesje om te voorkomen dat het te heet wordt en ik heb er zin in.
Ik maak me op om een ritje te maken, niet te ver, een beetje de haven rond en achter mijn neus aan.
Gister de koelkast schoongemaakt (Yes, het was hard nodig) en de traplift laten liften... De monteur is nog steeds een erg aardige neef van John Williams (tenminste dat zou zo maar kunnen) en hij heeft grondig gereviseerd.
Vandaag verder wat boodschapjes halen ( op de terugrit van de ronde van Den Helder)en tuinieren en mezelf niet te druk maken op de agenda. Heb net  Linux opgefrist en die loopt ook weer als een zonnetje (via herstelmodus kun je veel updaten, ruimte vrijmaken etc).
De wind is west, dus de ideale kermisgeluidstand (voor mij en degenen die ten westen van de kermis wonen). Zo mag ie wel weer.
Ben behoorlijk in de Blije Mutsen modus!

2 opmerkingen:

  1. Het is heerlijk weer en vooral bij jullie aan de kust lekker warm maar niet zo vlug benauwd. Verstandig om inspanning (poetsen, tuin) af te wisselen met ontspanning (lekker erop uitgaan en uitrusten), zeker met het mooi weer van vandaag. Geniet ze! Marja

    BeantwoordenVerwijderen