vrijdag 25 juli 2014

En toen...

Voert het MK17 gebeuren nog de hoofdnieuwszaken aan. Komen er steeds kisten aan in Nederland. Hoop ik dat familie en vrienden hun geliefden de laatste rustplaats kunnen geven (zonder media in principe!).
Het weer draaide en nu is het koeler en grijs.
Heb ik met enige moeite een hoognodige recept kunnen laten verzilveren (dokterspraktijk had storing, apotheek het niet op voorraad.......)
Ik vandaag even bijkom van warmte en grote tochten. Nog wat bramen soldaat maak die in de koeling liggen en de Tour weer op vlak gebied richting einde ronde gaat, met een sterke winnaar. 
Hoop ik op een middagtukje, want al weer dagen wat brak geslapen.
Rommel wat in en rond het huis en ben tevree met wat deze week mij bracht.
Kaart van route gisteren (in blauw);


1 opmerking: