woensdag 11 juni 2014

Weer mooi weer

Prachtige blauwe lucht, bescheiden briesje, graadje of 19 en dus eerst de bioboodschappen gehaald en toen voor pensionado gespeeld. Heerlijk rondje kanoroute gedaan. Aan de dijk was het gras gemaaid, wat een heerlijke geur om in de stemming te komen! Met mijn ogen en de konijnenstand bleek niets mis, dus was ik in Julianadorp voor ik het wist en vanaf daar dus de bekende route genomen, met duizende orchissen, kwikstaartjes, zwanenbloemen, toortsen, teunisbloemen, bloeiende vlieren en een Vlasje die van oor tot oor grijnzend op haar scootje reed.
Wat heet genieten.... dit is heaven!
En nu nog een hele middag voor me om in de tuin te kneuteren en zitten. 

4 opmerkingen:

  1. En al dat moois heb je dichtbij. Boffert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kan maar weer in je knapzakje zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Julianadorp, da's vlak bij Callantsoog waar ik zoveel jaren met plezier vakantie vierde. Het is daar mooi en rustig tegelijk. Je moet wel gelukkig zijn daar in de buurt te wonen. Het leven gaat er zoveel kalmer aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen