donderdag 12 juni 2014

Nopjes

Tot dusver is dit voor mij al een ideale zomer geweest, al moet die officieel nog beginnen. We hebben al heel veel prachtig weer gehad, er valt genoeg regen om om ook andere produtieve binnenzaken  te doen en de natuur hartstikke groen te kleuren. Alles bloeit overdadig. Ik zag nog nooit zulke dikke bloeiaren van de orchissen en zoveel.
Nog geen hittegolf (tenminste, niet hier in het frisse noord-westen) en genoeg schaduwplekken in de tuin om de heetste momenten te ontvluchten. Ik heb buren die de laatste jaren zomers zeer veel weg zijn en daarom is het dan ook stil.
Mijn gezondheid laat me niet in de steek. Ben weer goed bijgekomen van alle fietsavonturen en bijbehorende vermoeidheid, en verder doet mijn lijf goed zijn best.
Wat wil een mens nog meer?
De katten huizen ook meer in de tuin dan binnenshuis, die zijn  totaal in hun nopjes, en waar die bij mij zitten weet ik niet precies, maar kennelijk weten de nopjes mij wel te vinden. 


5 opmerkingen:

  1. Hoe gaat het nu met de driewieler lessen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gestopt, het fietsen bleek te zwaar en het materiaal te slecht. Helaas. Dus ik zoef weer in mijn scootmobiel rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prettig ,dat je rust hebt in eigen tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die nopjes groeien in jouw knollentuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je nog menig gezellig uurtje in je eigen nopjes. Heerlijk als je het zo prettig kan hebben in je eigen omgeving. Klasse.

    BeantwoordenVerwijderen