zaterdag 7 juni 2014

Lady Zwijmel

Het is bekend; Dit weekend Pinkpo en the Rlling Stones eindelijk op dit geweldige spectakel.
Wie anders dan de Stones deze week;
Ik koos voor Lady Jane, een mooie song over een geliefde. Ik denk altijd dat het over Marianne Faithfull gaat, maar misschien denk ik te romantisch.

The Rolling Stones - Lady Jane

Rolling Stones - Lady Jane

My sweet Lady Jane
When I see you again
Your servant am I
And will humbly remain
Just heed this plea my love
On bended knees my love
I pledge myself to Lady Jane
My dear Lady Anne
I've done what I can
I must take my leave
For promised I am
This play is run my love
Your time has come my love
I've pledged my troth to Lady Jane
Oh my sweet Marie
I wait at your ease
The sands have run out
For your lady and me
Wedlock is nigh my love
Her station's right my love
Life is secure with Lady Jane

12 opmerkingen:

  1. Ondanks dat we meer Beatlesfan zijn, zwijmelen we op dit nummer graag met je mee. Goede keus. Fijn Pinksterweekend. Het weer werkt lekker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las en hoorde al her en der over mensen die in katzwijm raken door de komst van deze 'heren'. Had dus ook al wel verwacht dat het vandaag bij de zwijmels voorbij zou komen ;-)

    Geniet ervan, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker nummer. Ik wens je een heerlijk muzikaal weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi nummer van de Stones. Een zwijmelnummer...
    Een fijn en zonnig weekend.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd al een heerlijk nummer gevonden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat je aandacht besteedt aan het bezoek van the Stones. Ik dacht er zelf pas aan toen ik mijn zwijmel al klaar had.
    Je hebt een mooi nummer uitgekozen, en voor wat betreft je gedachten over Marianne Faithfull, dat denk ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er bestaat een kans dat het wordt uitgezonden!
    Op 3voor12 is er om 22.00 nog een tijdvak vrij.

    Hier staat de livestream al aan. Flogging Molly. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht dat ik dit nummer ooit van David Garrick hoorde. Of heb ik dat nu mis. Hoe dan ook, prachtnummer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze blijven onbetwistbaar goed.... geniet van je dag, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een van de mooiere nummers van de Stones; ik hield vooral van die rustige melodieën. Goed dat je er aandacht aan besteedt dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een spektakel moet dat geweest zijn vandaag! Mick kwam zelfs met een begroeting in het Nederlands, heb je het gezien?
    Ik was ook meer een Beatlesfan, maar sommige nummers van de Stones vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen