dinsdag 24 juni 2014

Kiedis en swiebertje

Zondag heb ik een heerlijke rit gemaakt, ik zwieberde en zwabberde maar een beetje rond, rustige paadjes, even een zomerfair (heerlijke schapenkaas gekocht)aangedaan en gewoon mijn neus maar gevolgd en gezworven.
Maandag was ik heftig aan het snoeien, de vijg en het krentenboompje dreigden de zaak wel erg donker te maken en ontnamen het gezicht op de lucht en wolken. Ook even de bieb bezocht waar ook een boekenverkoop plaats vond. De autobiografie van Anthony Kiedis (zanger van de Red Hot Chili Peppers) gescoord voor 2 kwartjes.
Was weer grotendeels heerlijk weer en daar heb ik ernstig misbruik van gemaakt met tuin en zwerftochten.
Ik hoop op nog heel veel van dit soort dagen deze zomer.

1 opmerking:

  1. Heerlijk dat Swiebertje gevoel. Er spreekt zoveel vrijheid uit!

    BeantwoordenVerwijderen