zondag 1 juni 2014

I Love it!

Het was een fijne belevenis, de muziekdag van gisteren. Zonnetje erbij en overal plezier, samenzijn, gezelligheid en creativiteit. Ik keek op diverse plekken een poosje en genoot ook van de diversiteit van mensen die bij bepaalde muziek samenkwamen. Van rolstoelers en jonge hipsters tot kinderen en middelbare flowerpower mensen, tot echte bejaarden, iedereen had er lol in. Kinderen gingen vaak spontaan dansen en verbroederden met wildvreemde andere kindjes, zag zelfs babys (met koptelefoon om te heftig geluid te dempen) tevreden slapen.
Op een lokatie waren jonge twirlsters aan het demonstreren en hoewel ik er niks mee heb, was het leuk te zien hoe ze dansten, soms met het puntje van de tong uit de mond, en de meesten ook na het vallen van de stok, dapper doorgingen. Iedereen kwam aan zijn/haar trekken en dat is ook de bedoeling.
Er waren buitentaps, ijscokarretjes, barbecues, broodjestenten enzovoort en nergens een wanklank.
Omdat mijn voetreflexzone vriendin vrijdag is geweest en zo lief was mij een uitgebreide behandeling te geven, slaap ik weer als een doornroosje en voel ik me heel ge-energetiseerd, dat is dan mooi meegenomen.
Vandaag wel zon, maar uitgesproken frisjes. Geen rit, maar gewoon rustig in en om het huis rommelen.

4 opmerkingen:

  1. Oh klinkt wel erg gezellig allemaal zeg! En voor vandaag, ach. Wij hadden plannen om de bbq aan te zetten, maar die heb ik ook maar gewijzigd. Toch te koud. Nou ja, we nemen het maar zoals het komt en maken er het beste van, toch? Fijne dag verder vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook af en toe zon en af en toe een wolk voor de zon. Maar wel droog, dus lekker tuinierweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoe jij het sfeertje met de mensen beschrijft, net of ik er even bij ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer mooi beschreven ...inderdaad net of we er bij waren zoals Emie hierboven
    schreef.
    Hier vandaag ook vooral bewolkt maar wel droog....
    heel veel liefs en fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen