dinsdag 10 juni 2014

En het bleef nog lang onrustig.....

Het briefje over het blauwe busje, gisteren, hielp, want na een uurtje werdhet weggehaald  door een breedlachende buurman!
En verder denderde Pinkpop weer, Jett Rebel, een groot talent. Stromae, bekend en goed, Jake Bugg, goed maar wat verveelt die piepstem snel, hier en daar wat Metal en dan Bombay Bicycle Club; een lekker bandje. Paolo Nutini blijkt niet meer dat speelse puppy te zijn, maar heeft de ernst des levens omarmt, maar wel met die stem....
Arcade Fire kon mij niet echt bekoren, maar Gogol Bordello maakte er weer een gypsypunkfeest van, dat het niet uitzenden van Metallica voor mij vergoedde. Mij dak ging er zowat af, terwijl donkere wolken even voor angstige momenten in Landgraaf  zorgdem en ik tegen de lucht kon leunen hier in Den Helder, zo dik en zwaar was die, ging ik swingend de nacht in.
Hier bleef noodweer uit, al friste regen de zaak vannacht wel op.
Heb dus mijn portie Rock en herrie en lekkere mannen wel weer gehad tot Lowlands.
Even uitblazen en bijkomen na een ijverig ochtendje met mijn hulp.

7 opmerkingen:

  1. Jij had het beter bekeken met muziek en onweer. Niets boven eigen bed met dat weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat je met een beetje humor bereikt, heel belangrijk in het leven. Ben het geheel eens met Izerina en rust voor de rest vandaag maar lekker uit.Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben toch wel heel benieuwd wat er precies in het briefje stond dan. ;)

    Jett Rebel, inderdaad een groot talent. Die jongen is pas 23! Vond het echt gaaf om te zien hoe hij het publiek zo meekreeg, aan het begin van de middag!
    Metallica was jammer, maar Rock am Ring heeft de avond ervoor het hele concert van ze uitgezonden. Dus als je hoofd weer een beetje leeg is en je hebt zin in een potje herrie (en lekkere mannen, nouja man - James).....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In het briefje prees ik het busje de hemel in, zo mooi blauw, zo n mooie belijning en belettering etc, maar dat ik persoonlijk iets meer van iepen en eendjes hou... het werkte.james is troueens niet echt mijn lekkertje, net als lemmy... maar de accordeonist van gogol...mmmmm


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, das wel droog.
      De accordeonist heb ik nog niet gespot...
      Maaruhm Lemmy? Come on. Dan kan meehelpen onweren zou mijn moeder zeggen. :o

      Verwijderen
  5. Fleur was bij Pink-pop, en gelukkig was ze op tijd richting huis. Ze zaten net 5 minuutjes in de trein toen het noodweer losbarstte... pfff....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MIjn reactie kwam niet door. Ik schreef dat ik geen enkele naam ken en dus wel een leek op popgebied genoemd kan worden. Tja...

    BeantwoordenVerwijderen