maandag 9 juni 2014

Blauw busje

Al vanaf zaterdagavond staat een blauwe VW-bus pontificaal voor mijn raam geparkeerd, dus ik heb een baluw uitzicht. Niet leuk. Ik zal bij  deze buurman van verderop wel een humoristies briefje in de bus droppen, dat ik dit niet echt kan waarderen.
Verder genoot ik gister eigenlijk vooral van North Mississippi Allstars, wat een heerlijke band bleek, met roots in de blues, maar met een enorme  twist, waardoor het de pan uitswingde.
Ik miste Ed Sheeran , Paolo Nutini  en Robert Plant, waar ik ook wel wat van verwacht had, maar misschien komt dat nog in herhaling langs of op 3 voor 12.
Van vandaag zal ook niet alles de tv bereiken ben ik bang, maar Gogol Bordello Jett Rebel en Jake Bugg en Arcade Fire hoop ik wel op visite te krijgen.
In huis is het koel en de kraan en koelkast staan permanent ter beschikking,  wat let me om er een lekker muziekdagje van te maken, waarna ik de rest van de week voornamelijk stilte zal zoeken, want het zijn wel heel veel prikkels.

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier. Arcade Fire staat bij mij ook op de kijklijst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt mij ook irritant dat iemand je uitzicht helemaal wegneemt met zijn of haar auto.

    Ik ben blij dat de temperaturen vandaag weer iets lager zijn moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen