woensdag 28 mei 2014

Verschrikkelijke regenvrouw

Het plenst. De hele morgen al. Ik moest eruit, de Odinspullen halen, dus een regenjasje aangetrokken en eindelijk de regencape eens aangedaan op de scoot. Geen capuchon, is te link, maar wel eenpet met klep om de nattigheid uit haar en ogen te houden, en dat lukte prima. Het zag er niet uit, maar vrijwel droog overgekomen (tip voor Dee, een regencape doet het ook op zwangere buiken....). De spullen opgeborgen, een salade in de steigers gezet en er staat een verse tomatensoep te prutten, want ik krijg mijn reflexzonevriendin weer eens op bezoek. En ze komt tegen lunchtijd, dus heb ik maar op een medelunchster gerekend.
Ondertussen nog steeds aan het stoeien met tablet en pc. Het programma Jorte er weer afgegooid, want accordeerde minder goed tussen mijn apparaten in het gebruik. Toen kwam ik tot de ontdekking dat mijn geliefde Springpad (een on-line opslag) ermee stopt, dus moest ik alles naar Evergreen (ook zo iets) overhevelen. Meteen maar een Extra Cloudopslag geinstalleerd, Box, en Wunderlist als Takenmanager. Een heel gedoe, want je wilt het meteen naar je hand zetten, maar ik ben voorlopig tevreden. Heb een grote stapel pc-bladen tevoorschijngehaald om uit te pluizen op andere handigheden. Met slecht weer ben ik dan toch lekker bezig. En leerzaam ook.
Morgen alweer hemelsvaartdag en volgend weekend Pinksteren met Pinkpop. Verheug me nu al. Nam gisteren op een Belgische zender al een voorproefje met een registratie van het recente Hydeparkconcert. Mmmmmmm!

2 opmerkingen:

  1. Haha ;)
    Is er een regencape die mijn veel te lange benen ook bedekt op de fiets? Van die natte plakbenen, blergh. Zo'n irritant gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat ze de bejaardenhuizen dicht doen. Ik had het zo graag gezien: verzorgingshuizen vol Beatles- en Stonesfans die elkaar in de haren zitten vanwege de ultieme top 100 tussen die twee. Maar ja...

    BeantwoordenVerwijderen