vrijdag 16 mei 2014

Tof mens

Al jaren volg ik Annemiek van Deursen en lees haar mailnieuwsbrieven Mijmeringen, waarin ze vertelt over haar leven en tips geeft over consuminderen, financieel beheer, moestuinieren en nog veel meer. Annemiek leerde ik kennen door een stukje in Genoeg, waar ze ook aan meewerkt net zoals aan  Onkruid .
Inmiddels schreef ze al een paar boeken over haar eigen leven (zelf uitgegeven) en onlangs een Moestuinierboek dat ook via bovenstaande bladen maar ook bij Bol.com te krijgen is.
Gisteren hoorde ik van haar dat ze ook een blog heeft dat haar Mijmeringen ook toegankelijk maakt.
Het is een aanrader voor iedereen die haar nog niet kent;   http://annemieksmijmeringen.blogspot.nl/
 Hoe inspirerend kan een mens zijn? 


9 opmerkingen:

  1. Word jij ook altijd zo blij van Annemiek in je mailbox?
    Echt inspirerend!


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder zeg! Ik kende haar warempel nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken haar niet maar lees nu voor de zoveelste keer iets over haar en ben dus benieuwd geworden. Alleen de link werkt niet Vlasje. Ik heb het blog wel gevonden hoor maar ik dacht, ik meld het even!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de tip. Ik zag haar wel eens op tv,maar dit wist ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Krijg elke werkochtend haar inspirerende emails. En wat een werk zeg! Mooi mens die Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik word elke dag gelukkig van de mijmering in mijn mailbox.
    Dank voor het delen van het blog!
    liefs en fijne zondag morgen

    BeantwoordenVerwijderen