vrijdag 2 mei 2014

Stinkend rijk

Poes Teigetje komt zich tegenwoordig 's ochtends melden aan het slaapkamerraam om een rondje te knuffelen. Meestal mag ze dat ook wel. Vanmorgen was zij vroeg en ik nog niet uitgeslapen, dus kroop ze in bed gezellig tegen mij aan voor een naslaapje. Wat voelt dat rijk, zo'n warm lijfje tegen je aan en het gezellige gesnor uit zo ń buikje , zelfs als het wordt bekroond met genots-windjes.
Het plan om erop uit te trekken wordt uitgesteld wegens harde wind, maar ik vond een blauwe brief met een leuk extraatje! Aangezien deze maand ook het vakantiegeld (voor mij maar een beetje,  vanwege de AOW overgang kreeg ik eerder al een deel, nu dus nog een klein beetje) binnenkomt is mijn kapitaalkrachtigheid voorlopig weer prima!
Mensen ik voel me stinkend rijk!!

7 opmerkingen:

  1. Zou me ook zo voelen, zowel met Teigetje (schattig) als met het geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag zo! Een mooiere start kan je je niet wensen! Het is je gegunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stinkend rijk, met kattenwindjes hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig zijn de genotswindjes van een andere orde dan de harde wind in jouw volgende zin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is niet veel nodig he, om je stinkend rijk te voelen.... fijn die blauwe envelop met dat extraatje! Fijn weekend, lief Vlasje! X

    BeantwoordenVerwijderen