donderdag 29 mei 2014

ronde klokjes

Na een paar dagen tekort slapen nu eens het klokje rond geslapen. Als bipolair mens moet ik altijd uitkijken voor slaaptekort, dat kan een manische periode inluiden en dat wil ik niet. Het voelt wel lekker, hoor, want je voelt een enorme dadendrang en bent niet te stuiten, maar het is niet goed omdat je dan in een toenemende versnelling staat. In het ergste geval moet ik echt slaappillen nemen om excessen te voorkomen. Nu hoefde dat niet.
Had mijn tablet niet mee naar boven genomen en viel boven een saai artikel gewoon in slaap en sliep en sliep.....
Gisteren belde mijn vriendin af, ze komt nu vrijdag. Vandaag is het Hemelsvaartdag en hit is frisjes en regenachtig, een dagje om wat te klussen en lezen in huis. Niks mis mee. Mijzelf vervelen ken ik niet, heb mooie muziek van VPRO's Luisterpaal opstaan en een afwas vraagt om afdoening.
Opruimklusjes (ook op de pc) en leeswerk voldoende, dus kom maar op, dag!

2 opmerkingen:

  1. Hier net zo'n dag: frisjes, regenachtig. Het nodigt niet bepaald uit om naar buiten te gaan en er kunnen nog best wat klusjes gedaan worden voor de baby komt.
    Heerlijk, dat klokje rondslapen. Wij kunnen er ook wat van op het moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus niet alleen maar Only sleeping maar prettig bezig.
    Mooi album, Revolver. Ik moet hem ook maar weer eens gaan opzetten.

    BeantwoordenVerwijderen