donderdag 1 mei 2014

Nou moe.......

Op zo'n  grijze morgen is het een goed idee om wat op te ruimen en dit keer ging ik digitaal aan de gang. Flink wat bestanden van tablet naar laptop overgebracht, w.o. veel foto's. De tablet is meteen sneller.Om eens wat te proberen zette ik ook de desktoppc aan, en tot mijn verbijstering startte Linux op alsof er nooit wat was gebeurd...... Schiet mij maar lek. Enfin, meteen alle post opgeborgen (mail in mapjes) en de foto's van de laptop ook naar de grote pc overgezet.
Eveneens andere kleine opruimdingetjes aangepakt en ik ben weer aardig tevreden over mijzelf.
De band van de 3-wieler is nu ook door een gloednieuwe vervangen en zo heeft de dag toch al van alles gebracht.
Live keeps surprising you.....

1 opmerking:

  1. Fijn dat Linux weer werkt. Ik heb in de afgelopen maanden wel geleerd om zowel mijn mail als mijn docs bij Zoho op een wolk te parkeren. Nu is het overschakelen van pc naar pc zo gepiept. Helaas was dat sinds december 3 keer het geval.
    Mijn Nederlandse menubalk is ook weer in Firefox verschenen. Hoera.

    BeantwoordenVerwijderen