dinsdag 27 mei 2014

Moestuinieren

Gisteren was echt zoń lekker dagje voor de tuin qua werk. Heb dan ook aardig wat gedaan (voor mijn doen dan). Ook nog even naar de Appie geweest. Ontmoette een oude kennis die nu achter een rollator loopt en verder ook een scootmobiel gebruikt. We worden oud, pappa!
Gisteren eindelijk een agenda/takenapp gevonden, anders dan Google +, die zowel via Firefox als Android werkt en dat is wel zo makkelijk. Deze Jorte geinstalleerd en verfijnd. Vandaag arriveerde een WIFI-repeater die via het stopcontact het signaal versterkt zodat ik ook buiten een betere ontvangst op mijn tablet heb en een reserve batterij voor mijn camera. Het is niet fijn als je onderweg tegen een lege oploopt.
Nu wacht ik op de apotheek met medicijnen en zit een beetje te rommelen, met de pc en het tablet en lees ondertussen wat.
Van dat pc-gepruts leer ik altijd weer wat en dat vind ik zalig.
Het weer is wisselvallig en onbetrouwbaar, dus geen ritjes en morgen alleen de Odinspullen halen en een bezoek van mijn voetreflexzone-vriendin.
Ik rentenier echt, voor mijn gevoel. 


3 opmerkingen:

  1. Dat is zo'n voordeel van gepensioneerd zijn. Je hoeft niet steeds naar buiten met slecht weer.Wat een regen valt er nu bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat jij van pc-gepruts houdt, ik heb er een bloedhekel aan en moet mezelf altijd vermanen als ik iets nieuws onder de knie moet krijgen. Kan daar gewoon tegenop zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je leert van dat pc gepruts. De meeste ouderen die ik ken (ik ben het zelf ook hoor) willen er weinig van weten. Maar een beetje kunde op dat vlak levert toch wel flink wat vreugde op. Maar Emie begrijp ik ook. Soms zelfs heel goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen