dinsdag 13 mei 2014

Knopen doorhakken

Het fietsexperiment is door mij afgeblazen. Heb nog stalpoten en algehele malaise na de les van vrijdag, dat is te heftig. Een E-bike is weer van voren af aan starten met wennen en zou pas over 1-2 maanden ter beschikking komen en gezien de staat van dienst van het Hulp Middelen Centrum, vrees ik steeds technische problemen met zo"n ding, dus dit werkt niet zoals de feiten er liggen. Ik wilde het graag, maar niet ten koste van alles. Gisteren gemaild en vanmorgen gebeld met de ergojuf en zij was het met me eens, dat je niet door moet duwen tegen beter weten in.
Opluchting mijnerzijds wat ook wel duidt op een goede beslissing.
Mocht ik toch in de toekomst er beter voor komen te staan qua energie e.d. kan het altijd weer geprobeerd worden.
Voor nu, vooral proberen beter in mijn vel te komen zitten weer en geen druk op mijzelf zetten.
Ok, dat weten we dan ook weer, ik hoef me niet meer af te vragen of dit (voorlopig) een goede stap iks, ik weet nu dat het nog te hoog gegrepen is.
Maar het zonnetje is op stoom en ik zet me vanaf nu in voor een stilte en rust periode. Als ik wat onregelmatig on-line zal zijn, komt dat hierdoor.
Ik moet even resetten.

4 opmerkingen:

  1. Dat is gewoon wijsheid; weten wanneer je nee moet zeggen. Kan ik nog wat van leren Vlasje! Take it easy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed, dat je deze beslissing hebt genomen. Je kent jezelf het beste en dit is wat je nu nodig hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarschijnlijk een verstandige beslissing. Ik ken een man,die zijn E-driewieler wegdeed. Regelmatig mankementen. Een vriend van ons heeft zijn E-driewieler al weken in reparatie. Gelukkig kan hij terugvallen op zijn scoot. Maar met een beetje pech is het ver in de zomer voor hij weer fietsen kan. Ze zijn kwetsbaar,die dingen.En hier in de gemeente betaal je 700 euro per jaar voor het onderhoud,dat is nog het trieste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je om deze keuze te maken .Je moet jezelf niet forceren 1 En pauze nemen is toch goed en vooral als het weer meewerkt en het je andere dingen te doen geeft

    BeantwoordenVerwijderen