vrijdag 9 mei 2014

Fietsupdate

Weer gelesd. Veel wind dus een bescheiden rondje gereden, nu een beetje de stad in. Wel eng omdat het hier en daar zowel slecht bestraat en  smal en druk verkeer  tegelijk voorkomt. Maar het gaat nog steeds de goede kant op. Wel moet er steeds een achterband (was toch nieuw?) opgepompt en staat het achteruitkijkspiegeltje zo gemonteerd dat ik alleen mijzelf zie......Ik word steeds cynischer over het Hulp Middelen Centrum. Dat schijnt zijn contract kwijt te raken, maar een nieuwe contractant (de goedkoopste aanbieder wint) is niet altijd een verbetering. We zien wel.
Even afwachten of de Gemeente groen licht geeft betreffende een 3-wiel-E-bike voor  op proef voor een paar maanden naast de scootmobiel.
We wachten af.

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had toch geen idee dat er zoveel gelest moest worden voor een driewieler. Altijd gedacht dat dat makkelijk zou zijn. Ach hoe ouder we worden hoe meer we leren .

      Verwijderen
  2. Vergeet niet,je moet weer wennen aan fietsen en dan nog op een heel andere fiets.Dat vraagt gewoon tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb heel veel respect voor je. Ondanks dat je het af en toe eng vindt ga je toch door. Over het hulpmiddelencentrum heb ik zeer slechte ervaringen. Ze hebben het gepresteerd om voor 4 verschillende hulpmiddelen ( die in 1 keer waren aangevraagd) 4 keer op 1 dag met een grote vrachtwagen bij mijn moeder aan de deur te komen. Sorry maar dat vind ik dus zeer slecht. Dat kost tijd, geld en is bovendien ook slecht voor het milieu. Logisch dat de zorg steeds duurder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Triest dat er altijd bezuinigingen zijn op zorg....Mijn man werkt in de zorg en daar is
    het ook hetzelfde....
    Veel succes nog met het fietsen....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen