dinsdag 6 mei 2014

Fietsavonturen

Na bijna twee weken opnieuw een fietsles en in het begin ging het even erg onwenning, maar al snel weer de goede slag te pakken. Ik durf ook al mijn arm uit te steken en het bochtjes nemen gaat voorzichtig aan ook zoals het moet. Goede berichten dus, alleen blijkt wel dat mijn belastbaarheid niet zo hoog is, trapondersteuning lijkt onmisbaar dan. De ergodame gaat zich hard maken voor een E-bike en dan een proefperiode van een half jaar waarin ik mijn kunnen en conditie kan opbouwen en tegelijk de scoot heb voor afstanden of momenten van weinig energie.
Of dat lukt??????
Maar het lijkt me ideaal!
Duimen!!!


5 opmerkingen:

  1. Ik hoop het voor je. Ik zie bij een vriend ,dat de combinatie fiets/scoot ideaal is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben meteen begonnen met duimen voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat klinkt echt heel gaaf! Ik hoop het voor je. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop voor je dat ze het voor elkaar krijgt. In de gemeente waar ik werk en woon wordt dit niet gedaan.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer Vlasje. Wie had dat ooit gedacht!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen