woensdag 7 mei 2014

Ergo

Vanmorgen een tweetal dames op bezoek gehad die een onderzoekje doen naar de bekendheid van Ergotherapie. Nou weet ik wel wat dat inhoud, maar kennelijk vele mensen niet en ook niet dat in de meeste ziektekostenpakketten 10 uur zit inbegrepen. Ik kon niet anders dan de loftrompet steken, want ik heb er veel aan bij het vervoersaanbod voor mij.
Daarna de biodingen  gehaald en bezweken voor een aantal donkerrode hanggeraniums. Verder niets dringender op het programma, dan herstellen van de inspanningen van gisteren en eventueel wat lekker prutsen in de tuin als ik dat opbrengen kan.
Er ligt een nieuwe stapel lektuur door vriendin B. gebracht en ik heb twee nieuwe boeken in huis; Doe het zelf, doe het groen en Liefde het tweede deel van de Knausgardcyclus.
Ilse en Waylon zijn door (deze uitvoering van het liedje was aansprekender dan de vorige en klonk heel goed) en het leven lacht.

4 opmerkingen:

  1. Jij vermaakt je wel. :)
    Merk je het erg aan je lichaam dat je gister gefietst hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, er zat te lang tussen de lessen om het lichaam een beetje te laten wennen. Nu mag ik vrijdag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed, Vlasje!
    En wat heb ik genoten van deze uitvoering van Ilse en Waylon, heerlijk om naar te luisteren!

    BeantwoordenVerwijderen