maandag 12 mei 2014

Buiig

Het weer staat nog even op standje buiig en ik ben ook niet echt in een hogedrukgebied beland.
Sinds een aantal weken heb ik toch een dip in mijn energiewinst en voel me hangerig, mo, en niet  echt fit. Ik denk niet dat er een echt onderliggend probleem is, maar dat het te maken heeft met ietsje losser met fruit en suikers omgaan in combinatie met een beetje te hoge belasting (ja die fiets). Deze week heb ik nog 2 lesafspraken staan en hoop ik duidelijkheid te krijgen over de voortgang met eenn langere proeftijd met een E-bike, maar als dat er niet inzit, moet ik deze proefneming verder afblazen. Zonder ondersteuning is het fietsen toch te zwaar voor me en ik wil dit niet ten koste van alles doorzetten.
Volgende week plan ik echt een rust en stilte week, even terug naar mezelf en alleen de natuur en ik en kijken wat dat doet.
Mijn lijf en ik moeten weer op betere voet met elkaar komen te staan. Ik ga de uitdaging aan, laat die regenbuien maar komen, de zon komt heus wel, en alles is zoals het komt goed.

5 opmerkingen:

  1. Wat vervelend,zo'stapje terug. Gelukkig heb jij genoeg kennis om weer op je oude peil of meer te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms is het leven net zo wisselvallig als het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet maar denken dat al die regen goed is voor de tuin zodat als de zon weer gaat schijnen en de temperatuur omhoog gaat (va as woensdag) je heerlijk in een groene tuin kunt gaan zitten. Tijd aan jezelf om lekker uit te rusten en te genieten van de tuin. Zon en warmte zijn opbeurend voor lichaam en geest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n goede en positieve instelling komt het dik in orde met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind al die regen eigenlijk wel gezellig. Maar in de loop van de week hebben ze zon beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen