woensdag 23 april 2014

Zwanger

Ja hoor, ik ben bijna uitgerekend en het wordt een.............. driewieler. Om 10 uur verwacht ik dit geschenk met kraamhulp van een lieve ergotherapeute die kijkt of ik alles wel goed doe of meer ondersteuning behoef. Spannend! Het oude plastic afval is weggebracht, de biospullen binnen, ik ben er klaar voor!  In de stad nam ik al even allerlei oranje spul waar en dacht aan een voetbalfestival dat er aan zal komen, dat komt ook, maar eerst krijgen we Koningsdag. Dat zit nog niet echt in het systeem, dat woord. Enfin, waarschijnlijk kan ik te fiets wel naar een of meer rommelmarkten, meer is het voor mij ook echt niet . Heb weinig met allerlei festiviteiten rondom dat soort gebeurtenissen, maar gun een ander van harte de lol hoor, als ik maar niet hoef.
Ik zou  eerder de fietspaden opgaan, dan hossen ofzo.

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je! Ik hoop,dat de fiets je goed bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsss... het lijkt wel of ik een voorspellende blik heb. Fijn joh de laaahahen op, de pahahaden in....

    BeantwoordenVerwijderen