donderdag 17 april 2014

Wammesen

Gister weinig gedaan in de tuin, maar wel tot het uiterste genoten van de warmte in het zonnetje. Was daar zo maar erg aan toe. Het was niet  heet, verder dan een graad of 12 kwam het niet, maar mijn erf lag gister ideaal in de luwte en dan is het evengoed zalig.
Blij dat ik er aan toe gegeven heb  want vandaag is het toch wat minder. Prima om te klussen, maar echt zonaanbidden nou nee.
Geeft niks.
Ontving gisteren een leuke brief van een vriend en heb heerlijk bijgelezen. Kookte uitvoerig en genoot van smoothie en salades, dat voelt dan vakantie-achtig.
Vandaag dus maar wat aktiever, nog wat zaaien, vepotten en wieden moet kunnen.
Wat ben ik toch een bofkont dat ik kan luieren als ik wil. En weer aktief kan zijn als ik daar zin in heb.
Eerst maar weer een Mickdansje doen, dat laat het bloed vast wat stromen.



4 opmerkingen:

  1. Groot gelijk, geniet van het leven! Fijn dat je nu de tijd hebt om die dingen te doen waaraan je plezier beleeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een vrijheid,als je niet meer hoeft te werken of van instanties afhankelijk bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. .. en Mick is een bofkont dat ie dansen mag met jou!

    BeantwoordenVerwijderen