dinsdag 29 april 2014

Vreemde ochtend

Mijn vaste hulp heeft een weekje vrij, er kwam vervanging en dat blijkt iemand te zijn die uit een aangetrouwde tak van mijn vaders familie komt. Haar ouders en broer ken ik goed, haar minder, het laatst als kind gezien.
Er was meteen een vertrouwdheid, en dus kwamen de levensverhalen snel voorbij. Die meid heeft wel wat op haar bordje...... Dus het huishouden werd maar een beetje tussen neus en lippen door gedaan, terwijl zij haar hart uitstortte. Dat was kennelijk hard nodig en heeft voor mij dan ook prioriteit boven stof en andere zaken.
Tussen de bedrijven door kwam ook de reparateur van de fietsbanden (ja echt twee slechte banden , en eentje is vervangen door een ook niet meer zo geweldig exemplaar en wordt snel nogmaals vervangen........., wel een hele leuke en blijmoedige monteur). Dus wat ik wilde doen is nauwelijks gebeurd en de dag is al halverwege. Maar hopelijk heeft het praten zin gehad en kan er donderdagmorgen zonder problemen weer gelest worden.
Even wat snavelen en dan hup de stad in, want hoog tijd voor een bezoek aan de verre Ap, voor wat boodschapjes. Ondertussen heeft de desktop pc kuren na een update van Linux en wacht ik op hulp daarbij en moet er veel opgepot worden uit het kasje en vraagt de tuin om een fotosessie, zijnde nu op het toppunt van de daslook. Er is werk aan de winkel!!!

2 opmerkingen:

  1. Mooi,dat je naar je hulp kon luisteren. Meestal is het andersom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jeetje, er staat een update van Linux te wachten, zie ik net. Zal ik die maar niet installeren dan?

    BeantwoordenVerwijderen