zaterdag 12 april 2014

Lekker tempo zwijmel

Het is geen schuifelzwijmel nummer, maar up-tempo.
Ik vind het zelf nog altijd een heerlijk nummer.
Het komt uit 1966 en Zanger Steve Winwood is dan 18, maar werd al beroeps  toen hij 16 was. Maar een uitstekende stem voor doorleefde nummers.
Hij treedt nog steeds op.

Gimme Some Lovin' Lyrics


by The Spencer Davis Group. From The Big Chill.


Well my temperature is rising got my feet on the floor
Crazy people rocking 'cause they want to go more
Let me in baby I don't know what you got
But you better take it easy 'cause this place is hot
And I'm so glad you made it, so glad you made it
You got to gimme some lovin', gimme gimme some lovin'

Well I feel so good, everybody's getting high
You better take it easy 'cause the place is on fire
Been a hard day and I don't know what to do
Wait a minute Baby, this could happen to you

Well I feel so good, everybody's getting high
You better take it easy 'cause the place is on fire
Been a hard day nothing went too good
Now we're gonna relax just like everybody should.

9 opmerkingen:

  1. Een heerlijke gouwe ouwe. Leuke keuze. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk en met het zonnetje dat schijnt laat maar swingen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEERLIJK, met hoofdletters! Ook zo'n nummer dat je nooit meer hoort. En nu ik het weer hoor komen er zoveel herinneringen terug uit mijn tienertijd... Dankjewel!
    Een fijn zwijmelweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaaa die heb ik wat gehoord door mijn jeugd heen. Geweldig nummer, kan je zo lekker op meegalmen!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit mij bij Trees aan... Wat een HEERLIJK nummer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaha ook ik sluit me bij Trees aan .Even de volume knop een zwieperd gegeven HEERLIJK !! Wat zou ik graag nog ff een puber zijn en lekker dansen op dit nummer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Afgezien van het deel van de herinneringen, sluit ik me ook bij Trees aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig nummer. Leuk om het weer eens te horen! Leuk.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uit onze jeugd 1966. Op een up-tempo nummer kan je ook lekker zwijmelen.

    BeantwoordenVerwijderen