donderdag 3 april 2014

En de winnaar is......

De zon! Gister verloor hij nog van de mist, al deed hij dapper zijn best, maar vandaag won hij zowel van nevel als wolkendek. Hoera!!
Vanmorgen maar een grote geld besteed ronde gemaakt ( LOL) , langs de A.. ction en de super. Een mooie beschermhoes voor mijn tablet voor een paar euri, een schoffel+ steel, diverse haarartikeltjes, twee kleine muizen (voor de pc, niet voor de katten), reserve dweildoeken, een mat voor de badkamer en nog zo wat spulletjes, die nuttig/nodig zijn. En bij de super ook wat voorraadjes aangevuld, dus geen geld over de balk (ben ik toch niet zo goed in).
Het was een lekkere rit, overal bloeit van alles en  april en mei lijken in de natuur al door elkaar te lopen, maar het is een pracht en je rijdt door allerlei ansichtkaarten heen.
Gister alleen wat grof schoonmaak en opruim werkjes in de tweede terrashoek gedaan, en verder wat lui gedaan. Het was echt kil met die mist.
Nu even uitrusten en de inwendige mens verzorgen voor er weer verder gegaan wordt.





2 opmerkingen:

  1. Geniet van je zonnetje,ik doe het van de temperatuur onder de bewolking.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier winnen de wolken en draag ik een dik vest. Rij jij maar lekker door ansichtkaarten dan pak ik vanavond mijn boek weer bij de open haard

    BeantwoordenVerwijderen