zondag 6 april 2014

Binnen

Gisteren was het heerlijk in de tuin, zelfs erg warm onder mijn afdak, maar ik heb de krant met een zomergevoel grotendeels geslacht in het zonnetje.
Nu is het regenachtig en er komt een heel front overzeilen. Kachel zachtjes aan en lekker binnen klusjes klaren.
Administratie bijwerken, wat mail wegwerken en heerlijk lezen en tussendoor opruimkarweitjes, die bij mooi weer snel oplopen.
Hoorde net op de radio (Vroege Vogels) dat de natuur wel 5 weken voorloopt en ik pak het waar ik kan, niet wetend wat de rest van het voorjaar en de zomer ons zullen brengen. Je kunt het maar in the pocket hebben.
Dus ook zo'n  regendagje is welkom, voor de tuin die elke slok kan gebruiken en voor de binnenwerkjes die ook hun aandacht nodig hebben.
Gisteravond via Cultura24 en Nederland 3 een heel toffe tv-avond met muziek all over the place.
Het leven brengt vele kadootjes die je alleen maar hoeft aan- en uit te pakken.

6 opmerkingen:

  1. Goed verwoord! Nog een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Regelmatig zie ik een muziekprogramma of documentaire over een zanger in de gids staan. Dan denk ik aan jou . Dat je er misschien van geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he, zo'n dagje binnen...!
    Ik heb er ook van genoten vandaag, met mooie muziek en verder gewoon niks doen dan luilakken...
    Dikke zoen voor jou, lief mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben hier maar een heeeeel klein beetje regen gehad dit weekend. Ik hoop dat het deze week iets beter wordt anders kan ik om de 2 dagen naar de volkstuin water gieten. Ach ja, het is toch nooit goed ;-) Water is nodig maar een dag regen verveelt al gauw.

    BeantwoordenVerwijderen