vrijdag 11 april 2014

an de reet

Oftewel Westfries voor op stap gaan. Ik heb de smaak te pakken.
Vanmorgen reed ik via Huisduinen naar de duinen en ons plaatselijke bos Donkere Duinen. Jankens mooi onderweg (de kruipwilg bloeit en dan krijg ik dat.....).
Aan de andere kant van het bos was de vrijdag kofferbakmarkt, waar ik een bosje tulpen voor 1 euro scoorde. Inmiddels vlakbij dezelfde vriendin waar ik gisteren lektuur in de bus dumpte en die was nu wel thuis en dus lekker aan de thee in het zonnetje.
De AaaaHaa aldaar bezocht (een heel goed gesorteerde) en nog wat boodschapjes meegenomen en nu pas thuis.
Gisteren trof het ook al heerlijk met de route die getuigde van een knallend feest, gekleurde baljurken en smokings in alle tinten groen met een concert van gemengde fluiters. Een groot genot!
Toen tuincentrum 2 bezocht (weinig keus) de LIDL ( de zaden waren net teruggestuurd en de winkel uit) en tuincentrum 1. Al met al geen laurier, wel oregano en van de LIDL prachtige basi;icum, perselie en bieslook voor 1 euro per stuk. Ach mooi excuus om eerstdaags weer naar de tuincentra te rijden.
Toen ik thuiskeerde brak de zon door en galmde het dichtbij gelegen carillon. Wat een sfeertje!!!
Nu kwam ik thuis en vond een lieve en mooie kaart van een medeblogster, wat is het leven toch vol moois!

5 opmerkingen:

  1. Het was er ook echt weer voor he, om erop uit te trekken, wat fijn dat je zo hebt kunnen genieten! Dikke zoen voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, joh, het was zo 'n feestje!
      Hopelijk kon jij ook even genieten.

      Verwijderen
  2. Jij hebt gewoon vakantie op een prima plaats,thuis en eigen omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteren trof het ook al heerlijk met de route die getuigde van een knallend feest, gekleurde baljurken en smokings in alle tinten groen met een concert van gemengde fluiters. Een groot genot!

    Ooo, wat prachtig gezegd!
    Van jouw blog word ik echt altijd blij!
    Je kan het leven ook als een lolletje zien! Lukt mij niet altijd, maar door jou leer ik goed te relativeren!
    Eerst waren sommige zaken VRESELIJK, nu denk ik ach JAMMER!
    Thanks,
    Rinske

    BeantwoordenVerwijderen